4 maj 2012

Regrets collect like old friends!

Hallå vänner! kan inte fatta att det redan är Fredag! helt sjukt! Kan säga att jag är riktigt glad att det är helg, och att vi inte har ett enda prov att öva på! götttt! Nästa vecka går jag bara 2 dagar sedan har vi helg igen! Har en lite spännande grej som jag kan skriva om längre fram i veckan! busigt!

Idag hade jag tänkt att bara ta det lugnt och inte göra allt för mycket! sedan lördag söndag blir det lite firande, ni förstår, min syster tar nämligen Konfirmation. Ska bli mysigt att sitta i en kyrka i drygt 2,5 timma! Bra sätt att spendera en söndag, right?

Riktigt bra låt, som ni verkligen borde lyssna på! :) 

6 kommentarer:

  1. HejHej!
    Super fin blogg du har! :D
    Hoppas du haft en bra fredag, vad har du gjort idag?
    kramis ♥

    SvaraRadera
  2. Hej! Hittade dig på Mer-trafik, så jag tänkte tipsa om ett helt nytt program för trafikbyte,
    http://www.maxtrafik.se/?ref=2

    Jag tror att det kan bli Sveriges bästa, så passa gärna på att registrera dig! Ha en fin kväll!

    SvaraRadera
  3. åh glee är så bra! :)
    Själv ska man också på konfirmation på söndag :P

    SvaraRadera
  4. ååh elsker glee og den episoden var kjempebra!

    SvaraRadera