6 maj 2012

DRAR EN ÖL MED GUD ?

HEJ PÅ ER GULLGRISAR! :D Hur är livet ? Bloggade inte igår. ÅH NEJ VÄRLDEN GÅR UNDER! Haha! ni förstår jag spenderade lite tid hos en liten Friend så hade inte riktigt tid att uppdatera! Kvällen blev så himla fel! dock blev det ett fint avslut iallafall! Det är ju det alla lär komma igår!

Dagen spenderades i kyrkan, trevligt! Min syster tog nämligen konfirmation! Satt längst fram och kan säga att alla bakom oss var rätt sura på oss för vi prata en aning! Men Vad Sjutton! måste ju göra vistelsen trevlig när man hänger med gud! okej.. nu misstolkar ingen det där! bra.. super! 


Måste ha eran opinion om en liten grej, eller ja, två stycken, nämligen mina ögonbryn! vet inte om jag ska måla dom eller inte! så nu är det upp till er! :) Men notera att dom inte behöver se just ut som dom gör på bilderna, kan ju vara i en annan form! :D

*bild booooooooooooomb*










BAAAAAANG! *only smart people get it! :)*

7 kommentarer:

  1. Fin blogg!
    Klicka också in på min blogg och glöm inte att kommentera :)
    Hoppas du stannar

    SvaraRadera
  2. DU är den fina av oss <3
    jag gillar dina ögonbryn målade, men jag har en förkärlek till naturella så jag är kanske inte rätt person att svara på den frågan? :P

    SvaraRadera
  3. Fin blogg! Intresserad av ett bloglovin byte? :)

    SvaraRadera
  4. Hej!
    Jag vill bara tipsa om våran nystartade, aktiva blogg som är helt fullspäckad med inspiration, gör-det-själv-tips (tutorials) och massa mer inredningsgodis! Vi är helt och hållet inne på den lantliga, gamla nötta stilen, men utan att inrikta oss på enbart vitt!! Vi har även en Till-Salu-kategori som vi kommer att utöka successivt! - Följ oss på BlogLovin så missar du ingenting!
    Ha en kanondag!
    Kram / Lina

    SvaraRadera
  5. Följa varandra på bloglovin?
    Jag följer dig:)

    Jag har en tävling på min blogg, va med och tävla om du inte är det! Man kan vinna 500kr på Kicks, kram

    SvaraRadera
  6. Hej!
    Vi har precis startat upp en ny blogg där alla inlägg är helt späckade med inspiration, tips och tutorials om heminredning! Vi har en lantlig gammal stil, med gamla och nötta ting men utan att inrikta oss på det helvita shabby chic!
    Vi har Gör-det-själv-tips och en Till-Salu-kategori som vi kommer utöka alltmer!
    Skutta in! - Vi finns även på Bloglovin för den som inte vill missa några heta tips!!
    Ha en kanondag!
    Kram // Lina

    SvaraRadera
  7. Åh, jag ska ju också konfirmera mig snart! Jag far på läger på torsdag:)

    Väldigt fin blogg förresten, gillar designen;)

    SvaraRadera