1 maj 2012

dumma rubriker!

Hej på er sötnosar! Börjar detta inlägget med att säga tack till alla som gillade min cover, det betyder riktigt mycket! (för er som inte sett finns den i inlägget under detta) Ska börja med mer sånt! Jag och en liten korv vid namn Matilda ska spela i Göteborg har vi bestämt så akta er alla göteborgare! hahah! skämt åsido,
Vilket underbart väder vi har fått idag! Har varit ute hela dagen och njutit, har allt fått en liiiten bränna det kan jag allt säga! :) Men nu sitter jag inne och kollar på datan! tror minsann jag ska lägga ifrån mig den strax och öppna min Naturbok, har ju trots allt prov på Torsdag! blää, men livet måste genomlidas!

Nu går jag och lider mina vänner, ha en super bra dag! 
känner mig lite så här efter en dag i solen!


11 kommentarer:

  1. Fin blogg! Kolla gärna in min http://www.nattstad.se/Milsa
    Tipsar om hur du kan få ännu mer läsare än bloggtrafik:)! Ha en bra kväll! KRAM

    SvaraRadera
  2. sv; aw tack så hemskt mycket! jo det är mitt riktiga hår! :)

    SvaraRadera
  3. Jo jag klippte av det till axlarna .. :'(

    SvaraRadera
  4. SV: Taack tjejen! :D

    btw. jag joinar er till Göteborg någon dag då :D
    Plus att du är DUKTIG och sjukt sötfinunderbartjej! <3

    SvaraRadera
  5. Vi kommer klara skolan också min lilla plutt <3 det löser sig <3

    SvaraRadera
  6. Åh, dom är riktigt fina!

    Det finns överallt inne på Kungsträdgården, Stockholm. :)

    SvaraRadera
  7. Vilken bra blogg du hade! Kolla gärna in min som jag startade idag. Det skulle betyda jättemycket.
    KRAM

    SvaraRadera
  8. svar:
    hihi, eller huur :D

    SvaraRadera
  9. Fin blogg! :))


    Var gärna med och tävla om dagens blogg!
    http://hhannaag.blogg.se/2012/may/tavling-nu-da.html

    Kram Hanna♥

    SvaraRadera