20 maj 2012

MINI SMULAN!

Hej på er mina vänner! :d Hur har dagen varit? kan säga att min har varit helt okej, suttit ute och gjort allt möjligt, bland annat jobbade jag med Gemu (gehör&musik lära noter och sånt där) Skulle haft prov i det veckan då jag var borta menja, ni förstår! Så nu blir det att plugga jäkel! Är ju trots allt inte långt kvar tills sommarlov nu!

ÄR SÅ NEDRANS LYCKLIG! Vi har nämligen fått små kissemissar igen! Tre små sötisar, behövde verkligen det nu, några små grejer att le åt när alla runt omkring bara går runt och är sura!  Dock är det inte lätt att ta kort på dom när dom vinglar runt så ni får nöja er med halv dåliga bilder!

FYSAAATAN, KAN MAN BLI SÖTARE ? 

10 kommentarer:

  1. Såååå himla söta är dom ! hoppas att du har haft det bra i Turkiet trots att jag saknat dig som en skunk! :O Kraaaaam! <3

    SvaraRadera
  2. Gud va söt :D har också fått kattungar tidigare och jag saknar verkligen den tiden . Dom är så roliga att se på när dom börjar upptäcka världen ^^

    SvaraRadera
  3. ååh, vilken söt liten plutt! Så mysigt =)

    SvaraRadera
  4. Frågestund på bloggen, ställ gärna en fråga eller varför inte fler? :)♥

    skulle bli jätte glad. Kram♥

    SvaraRadera
  5. Ouuufff vilken sötnos! :)

    SvaraRadera