24 maj 2012

I aint gonna let it happen to me!

Hej på er allesammans! :) Fytusan vad bra väder det är, fett gött! Låg ute och njöt med lite musik, somliga har det bra, jajamensan! Känns dock inte som man blir något brun även alla andra påpekar det, har nog gått och blivit blind !

Detta är nog den enda dagen jag kan slappa på riktigt, mitt schema är rätt galen två framöver blandat med en massa prov och ett par spelningar, HÄRLIGT!
Har kommit på att jag ska göra ett videoinlägg till er, så ska sätta mig med det i helgen tänkte jag, kan bli kul att se resultatet på det! Tänkte göra en liten rolig video, alltså ingen "idag har jag blahblahblah! " För sånt är bara allmänt segt att titta på! * hihi, nu lär alla glamorbloggare hata mig hihi*

I morgon blir en hel trevlig dag, är nämligen en liten festival i "staden" där jag går i skola,  så ska dra dit med ett par helsköna flickor ifrån klassen! Kommer bli mega kul, vädret ska iallafall bli toppen, så får hoppas på det bästa!

Ne, nu ska jag njuta av min ledighet, ha det bäst!

Halv creepy bild! vi ses i dimman! 





2 kommentarer:

  1. Svar: Haha jo när du säger det så är det ju faktiskt sant men det är ungefär samma sak.. Typ. Ja Marcelo är ett jävla svin, vem håller du på nu? :)

    SvaraRadera
  2. Visst är det härligt med sommar!! :-D

    SvaraRadera