27 maj 2012

KULLENFESTIVALEN!

Holloj! Gódagens! Morsning korsning! Söndag idag, jajamensan! Är inställd på att det är sommarlov men får allt vänta ett tag till tyvärr! Helgen har varit mycket trevlig! Som jag skrev sist så var jag på kullenfestivalen, var super trevligt! Träffade många gamla kompisar som jag inte sett/pratat med på super länge!
Lördag, ja behöver man säga mer? Älskade Loreen tog hem vinsten! Hon var så sjukt duktig igår och jag hoppas verkligen att hon är nöjd med sin insatts! Hon vann riktigt stort, det förtjänar hon! Såg dock på Facebook efter endel negativa kommentarer som " men vem *** bryr sig" jadu ? antagligen alla som gillat och skrivit grattis under bilden ? Haters gonna hate.

Denna veckan kommer bli helt hetiskt, så måste ladda batterierna på riktigt nu! ha det bäst!

Mindre vackra bilder- njut mina vänner ! 




2 kommentarer:

  1. Jaha, och vem har tagit dessa mindre vackra bilder då? :O
    mohahahah! ^^

    SvaraRadera
  2. Sv: Jag har inget löshår, allt mitt hår är äkta :)

    SvaraRadera