31 maj 2012

Ticket To Ride

Hej på er! Känner att bloggningen på den sista tiden har varit allt för dålig! Men jag kan lova er att den blir bättre under nästa månad! Tänkte fixa en ny header efter som jag har tröttnat på min design, har dock inga idéer ännu, men det ska vara mycket färger och så! men det lär inte hända något på ett tag!

iiiiih! Det är inte alls långt kvar tills sommarlov nu, är så sjukt taggad ! Hoppas verkligen på det bästa! :) ska jobba de tre första veckorna men efter dom ska jag bara ha kul och njuta av ledigheten! :D Har dock några uppgifter innan jag kan slappna av, så bara att beta av det nu mot slutet! :D

Vi har haft lite konserter nu i veckan så tänkte dela med mig lite av det goda!
Varsomenko! :) Så jäkla coolt, låter sjukt bra!

5 kommentarer:

  1. svar: hur jag inte fick vara med i videon? joo de ville att jag skulle vara med och det var jag också :D jättekul!

    SvaraRadera
  2. Sv: Jag bleker det bara längst upp på vintern, på sommaren behövs det inte :)

    SvaraRadera
  3. Heje!:) Hoppas allt är bra och att saker och ting rullar på.

    Jag tänkte bara passa på och fråga när du får sommarlov?!
    Kram

    SvaraRadera