17 juni 2012

Glad you came!

Hallo! Känns sådär lagom gött att ha sommarlov nu, tills på Måndag iallafall! Ska jobba de första 3 veckorna förstår ni! Får hoppas att de veckorna bara springer iväg!
Gårdagen spenderades hos stina, mycket trevligt om jag får säga det själv, lite grill och en massa lekar! Så får passa på att tacka alla som kom för en hel trevlig kväll!


En hel del bilder jag har tagit under den senaste tiden här är några av dom! :)

Art cupcakes! 

 Senast inköpt! 
  Senast inköpt! 
  Senast inköpt! 
 cupcakes, två av många! 

13 kommentarer:

  1. Hej!
    Vilken fin blogg du har. Kolla gärna in på min! :)

    http://celinasofialovisa.blogg.se

    SvaraRadera
  2. Jättefin blogg! :) Kika gärna in på min!

    SvaraRadera
  3. Sv; jag har upptäckt ett helt nytt tänkesätt! :D Haha!
    Fina Cupcakes du har gjort, ser nomnomnomnom ut :) :)

    SvaraRadera
  4. vad har du köpt linnerna? kram!
    (svara gärna på min blog..) :)

    SvaraRadera
  5. hej hej, jag har bara en fråga,
    var köpte du armbanden? sjukt snygga.

    SvaraRadera
  6. Bloglovin byte? Säg till när du lagt till mig så lägger jag till dig:)

    SvaraRadera
  7. sv: okej tack! hur är läget? :)

    SvaraRadera
  8. fina inköp!
    Kan vara skönt sen att ha jobbarveckorna avklarade. iaf om det fortsätter vara så här pissigt väder, då missar duy inte så mycket. Själv jobbar jag sista veckorna på sommarlovet. Skönt det med ibland.

    SvaraRadera
  9. Sv: Ja men precis. Så lång tid tar det inte att läsa ett inlägg. Jag går aldrig in på bloggar som skickat spamkommentarer, då gör man ju bara som de vill :o

    SvaraRadera
  10. hej, kolla gärna in på min blogg & lämna en kommentar! :)

    SvaraRadera
  11. Snygga toppar!
    Sv: Tack så mycket :D

    SvaraRadera