20 juni 2012

one world, you and me!


Hellu! Så länge varade mitt sommarlov, har arbetat i tre dagar nu! har alltså 12 arbetsdagar! yay! Det är tur att det är kul iallafall, jobbar på ett fritids och barnen är så sjukt söta, dom ser verkligen upp till en, känns precis som jag var så liten! Det är dock lite segt att gå upp klockan 5 men det är ju bara ett par dagar, right?

Har nyligen blivit "fotograf" hörrni, har tagit super fina bilder på min små kissemissar! Har kommit fram till att jag ska köpa en systemkamera, NÅGON SOM VET EN BRA? Vill dock inte betala sådär super (2000-4000) mycket men jag vill att den ska ta fina bilder!

Har gjort en del sminkningar på senaste tiden, blir bara bättre och bättre resultat så tänkte vissa lite! :)











5 kommentarer:

  1. Jag har precis köpt den nya Nikon D3200 och är jättenöjd!!

    SvaraRadera
  2. glöm inte att du är sjukt vacker! <3

    SvaraRadera
  3. Jag vill också ha kameratips! Du får jätte gärna lämna en kommentar i min blogg om du hittar en kamera som verkar bra! Jag är ute efter en i samma prisklass som du letar med ljus och lykta utan resultat! =(

    SvaraRadera