17 maj 2012

TUUUUUURKIEEEEET!!

HEJ PÅ ER ALLESAMMANS! :D Som ni har sett så har min blogg varit väldigt dåligt uppdaterad under den senaste veckan, ni förstår, jag har varit i Turkiet i en vecka! Och det var super behövande! DOck har jag väldigt mycket att ta ikapp! Massa prov och sång bas, men det struntar vi i nu!


Veckan har varit väldigt blandad kan jag säga, början av veckan var jätte jobbig med alla försäljare som ville att man skulle handla hos dom men det var bara att stänga ut dom! Men det var så sjukt gött att ligga vid poolen och sola, skulle allt kunna stanna ett par dagar till!


Vi passade även på att fira mamma på deras Mammas dag, fick bli en massage i någon timme i tre dagar, vilket hon absolut förtjänade! :D 
Blev dock så jäkla förkyld, helt sjukt! Ibland lyckas jag med det omöjliga, haha! så nu ska jag fortsätta kolla på BB och snyta mig stup i kvarten! 


lite bilder på hotellet! :D 







7 kommentarer:

  1. svar: åh mitt favoritland ! :(
    vilken stad? kram! :)

    SvaraRadera
  2. Sv: Om du bytar blir den säkert lika fin som denna om inte finare! :DD <3

    SvaraRadera
  3. Jättefin blogg!! Hur har din dag varit? :)

    Kram Hanna <3

    SvaraRadera
  4. Hej!
    du har en super fiin blogg, hur mår du en sådan dag?:)

    SvaraRadera
  5. åh somrigt o fint!
    -Kommentera gärna på min blogg vad du gillar att läsa om eller vad du tycker om min somriga outfit!

    SvaraRadera