28 apr. 2012

WE ALL GOT OUR PROBLEMS, BUT WHAT THERE'S TO COMPLAIN ABOUT?

Hej på er allesammans! Ni förstår inte hur glad jag är att denna veckan snart är slut! Det har hänt så jäkla mycket på mycket lite tid! Har haft sjukt mycket prov om mitt i allt så gick våran hund in i bland molnen! (Hon hade cancer så det var bäst för henne)
Dock kan jag meddela att alla proven gick toppen! antingen så var det väldigt lätta prov eller så har jag hängt med på lektionerna för en gångs skull!

Har städat mitt rum nästan hela dagen! eller ah, sov bort hela dagen! Men jag har städat sedan jag vaknade och det ser faktiskt bra ut! (brukar nämligen bli stökigare när jag städar, fråga inte hur) hahah!
Bilder kan ni få i morgon,  för nu är det lite för mörkt! :)

HUR HAR ERAN VECKA VARIT ? :D 

Världens finaste! 



6 kommentarer:

  1. tack! ja eller hur vart jätte glad när jag hittade den! Btw du sjunger jjätte fint O.o :D

    SvaraRadera
  2. hej, fin blogg!
    Tänka dig ett bloglovin byte? Kram! Isabelle&Molly♥

    SvaraRadera
  3. Hej, bra blogg du har!
    Vill du synas bland mina 170-200 läsare? Isåfall, var med i helgens blogg om du vill :)
    http://vilmalindbergs.blogg.se/2012/may/var-med-i-helgens-blogg-d.html#comment Kraam!

    SvaraRadera