25 apr. 2012

En slags videoinlägg?

Den här dagen har verkligen fått mig att fundera på min musikaliska "talang" eller vad man nu vill kalla det! Har kommit fram till att jag inte har någon!

                                                                     EMMMa&CaROLIN


Har ett antal prov att plugga på såå kanske dags att börja med det! känns dock inte som det kommer fastna något! Blääää!
Kan meddela att provet vi gjorde idag gick faktiskt sjukt bra! eller, ah det kändes som det i varje fall! Får hoppas på det bästa! :D 

4 kommentarer:

  1. SV: Taack min vän! Du är SUPER DUKTIG! C:

    btw. Vi är STÖRDA, and I like it! <3

    SvaraRadera
  2. Fin blogg!!

    Var gärna med och tävla om dagens blogg!
    http://hhannaag.blogg.se/2012/april/tavling-nu-da.html
    (Jag ber om ursäkt om du inte gillar dessa kommentarer!)

    Kram Hanna ♥

    SvaraRadera
  3. Hejsan! Fin blogg :)

    Var gärna med och tävla om att bli veckans blogg hos mig!
    All information om hur du ska göra och vad du vinner kan du hitta på länken nedan.
    http://thecasualgirl.devote.se/blogs/19137383/var-med-och-taevla.htm

    Ha en fortsatt trevlig kväll!

    SvaraRadera
  4. Just nu ger jag er chansen att fråga mig vad som helst, svarar på allt så kör hårt!
    www.beckyl.blogg.se

    SvaraRadera