9 apr. 2012

that awkward moment when a emo orders a Happy meal!

hej på er! :D Har inte bloggat på ett tag, har varken haft tid eller ork, men nu är jag back on track igen! :) I morgon börjar skolan igen, på gott och ont skulle man kunna säga! saknar mina kompisar ju! dooock är plugget ett stort minus men det är bara att härda!

Känner mig jätte stolt som har börjat kolla på O.C igen! Började tröttna på det men nu jäklar! har tagit igenom 3 säsonger, bara sista kvar! Så nedrans bra är det!!  :D Dock tar det iväg större delen av min så kallade plugg tid! men jaja!

Vill säga till alla er som kommenterar! kommentera gärna inlägget! Tycker det är så nedrans tråkigt med all jäkla reklam! Det är reklam överallt ! vill få min blogg reklam fri! så snälla respektera det!! Jätte kul ni som faktisk kommenterar det jag skriver om! tummen upp till alla er!


Ha det bra allesammans! :D 
Ursäktar återigen för hel knäpp bild! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar