3 apr. 2012

boy, make me smilie and Im all yours!

städstädstäd! låter det kul? NEJ! men det är så min dag ser ut! på grund av att vi får på ökning hela veckan så måste vi hitta sov platser till alla! så måste tyvärr lämna min älskade säng! buhu :'( min älskade lilla säng!

Tänkte få värsta nostalgi chocken nuu, hur många kommer ihåg "Anki&pytte, "byggare bob" Björnes Magasin", "rugrats"
Blir så himla glad av att se bilder på alla barnprogram som man kollade på när man var liten! :D Kommer du ihåg något särskilt från din barndom? :)




11 kommentarer:

  1. Heej !
    Fin blogg :)
    Allt bra idag ?
    Önskar dig en awesome tisdag ! :)

    SvaraRadera
  2. Eller hur jag älskar lilla bloggen !!

    SvaraRadera
  3. Hejsan fin blogg du har !!
    kolla min !! :D

    SvaraRadera
  4. Tack så mycket! Söt du är :)

    SvaraRadera
  5. Hej! :D
    Jättefin blogg!
    Kika gärna in på min. :D
    Http;//snyggafilippa.blogg.se/
    puss&kram!

    SvaraRadera
  6. SV: visst! :D helt underbart att sitta bredvid när han spelar den låten :')

    SvaraRadera
  7. sv: Tack så mycket! :) när man äntligen vågar "komma ut" och prata om sin ångest, så är det jättekul att såna inlägg uppskattas! :)
    Kram!

    SvaraRadera
  8. Åh, program som man aldrig glömmer ;D

    SvaraRadera
  9. Just nu får du 10 kr rabatt när du köper ett smycke från mig! www.joko.blogg.se

    SvaraRadera
  10. Åh kollade på alla dom där programmen! ;)

    SvaraRadera