9 feb. 2012

HAPPY BIG B-DAY

Hej på er!


Min "lilla" lillasyster fyller år idag, ååh! dom växer upp så fort! haha! Kan inte fatta att hon är byxmyndig nu? för man är väl det vid 15, eller ändrade dom det? 
aja, 15 år! herregud! Känns fortfarande som jag är det ? eller nej, jag känner mig fortfarande som 14! tiden bara flyger iväg! 
Älskar dig sissy! 

Vill tacka alla super fina läsare jag har som kollar min blogg! NI GÖR MIN DAG HELT UNDERBAR! :) 

Lite fina bilder på Mig och min syster! 
Much love! 













2 kommentarer:

  1. Tiden går alldeles för fort.. Min syster fyller 14 om någon månad och hon är fortfarande 5 i mina ögon :S xD
    Men ärligt, tyckte du soppan igår var okej? Jag brukar inte klaga över maten, äter det mesta, men igår.. det var inte okej!
    Min åsikt ^^<3

    SvaraRadera