7 feb. 2012

Emma- du gjorde min dag!

Har jag Sveriges sämsta immunförsvar ? Börjar iallafall fundera på det! Är sjuk återigen, lägligt fram till lovet, great!

Hände en "liten" konstig grej tidigare idag, jag satt vid datorn och så nös jag, kort efter märkte jag att den rann ifrån min näsa och upptäcker att jag har blod på handen! JAG NÖS FÖRMODLIGEN SÅ"HÅRT" ATT JAG BÖRJA BLÖDA! WTF? Har den någonsin hänt dig? eller är jag allmänt onormal ?

Nog om det, tänkte att jag skulle skriva lite om en super duper söt liten flicka vid namn Emma! Hon hade tydligen skrivit ett inlägg om mig på sin blogg, hade helt missat det men fick se det idag!
Så hääääääääääääääär underbar är hon, jätte fin text hade hon skrivit om mig också! Vänner är sjukt underbara! Emma seriöst, Du är bäst tjejen! glöm aldrig det! finns för dig !
du ska få ett eget inlägg nån annan gång men kände att jag var tvungen att dela min lilla historia med världen! :)







Skulle kunna lägga ut en halv porrig bild på mig nu, känner mig skit snygg iallafall- nej!


 Emmas blogg hittar ni här -----------------> Emma!





7 kommentarer:

  1. sv: så kommer man inte på ocg det är så sjukt irriterande :o

    haha, men eller hur!! man orkar aldrig plugga :)

    SvaraRadera
  2. SV; Haha, tack! Jag är den som har typ röd/rosa tröja!

    SvaraRadera
  3. sv; Åh tack! Riktigt kul att få höra att det ser bra ut eftersom jag aldrig ritat förut, inte seriöst i alla fall :P Finns en hel del bra beskrivningar på nätet och youtube där dem förklarar steg för steg hur man lyckas göra det snyggt! :)

    SvaraRadera
  4. sv; Jag blev förvånad över hur enkelt det var att rita ett snyggt öga :) Har mest ritat lite småfula hästar och lite skräp i blocken i skolan. Men nu kanske man ska lära sig något annat än ögon :P

    SvaraRadera
  5. sv: haha, ja det ska ju du säga som ser så glad ut på dina bilder ;D

    SvaraRadera
  6. Sv: Grädde och hallon är enligt mig bäst till choklad ;)
    Krya på dig! :)

    SvaraRadera
  7. hej, i min blogg har jag en liten fråga som jag skulle vilja att du kunde rösta på! även om du inte känner mig så skulle jag vilja bli en bättre bloggare :) snälla bara klicka in på min blogg och rösta!
    p.s fin blogg! :)

    SvaraRadera