29 jan. 2012

Svar på frågostunden!


1. Helt seriöst nu! vad tycker du om Hilda i din klass?
Är hon så snygg som hon ser ut och är hon så smart som hon är?

Svar: Hahah! ja Hilda är precis lika snygg som hon ser ut och hon är precis lika smart som hon är! För att bevisa det har jag tagit till PRINTSCREEN- kraften !



2. Äntligen en frågestund! Vad använder du till ditt hår?
Svar: Jag använder en glansprodukt till mitt hår sedan tar jag vitaminer för att det ska bli starkare, har inte hittat något bra schampo eller så ännu. NÅN SOM HAR TIPS ?

3. Har du några fobier ? Grym blogg!
Svar: Intressant fråga, ja jag har fobier. Jag har klaustrofobi, alltså cellskräck. Min andra fobi är faktiskt flugor, hahah ! så sjukt jävla äckliga!

För att bevisa min åsikt!!



4. Varför bloggar du?
Svar: Jag bloggar för att jag tycker det är kul framför allt! Har haft många bloggar innan men denna gång bestämde jag mig för att göra det riktigt!

5. Vart ser du dig om 10 år?
Svar: Om 10 år är jag 26 år, så jag hoppas på att jag har ett stabilt jobb och en sambo om inte gift till och med, vi får se vad livet har att ge!

6. Trevligt! här kommer lite frågor! fin blogg också! Vad använder du för produkter till ditt hår?
Svar: Tack så mycket, som sagt så äter jag vitaminer, mineral vitaminer, för att få håret tjockare och starkare.

7. hur ser ditt dröm hår ut?
Svar: oj! dröm håret? Jag behöver inte ha jätte långt hår, så länge det är friskt så är jag glad! Men det skulle ju inte sitta fel med långt med slarviga lockar och så klart brunt ska de vara!



8. Vill du bli känd för din blogg ?
Svar: nej, inte i dags läget iallafall!

9. Den maskerade riddaren i rosa kalsingar som kallar sig Gurkan men heter joakim =D vad heter jag :O ?
Svar: hahah! Joakim, dagen skratt! hahah! lagom random!


10. vilken skola går du i? trivs du?
Svar: Jag går på MoP i skara! Det är en sämhäll- med musik inrikting linje. Det innebär att två dagar i veckan har vi musik änmen allså, kör, ensamble, GeMu ( gehörs och musik lära ) och musikproduktion.
Jag trivs jätte bra! hade nog inte klarat 3 år till utan de två dagarna med musik. Sedan är det tyvärr jätte mycket läxor, det hade jag klarat ig utan!

11. vilka okändis bloggar läser du?
Svar: Jag läser mina kompisars bloggar:


12. hur skulle du beskriva din kläder stil?  fin blogg !!
Svar: jag går helst i en stor tröja och ett par svarta jeans, har upptäckt att jag går nästan alltid i svart, lite tråkigt faktiskt!

13. vad brukar du göra när du kommer hem ?
Svar: dra på mig ett par mjukisbyxor och sätta mig vid datan och blogga! och äta så klart!

14. Har du några djur?
Svar: ah ett par, en hund, 3 katter, 2 hästar och ett litet Marsvin! Älskar djur !

15. Vad gillar du mest med din kropp?'
Svar: Hahah? mina naglar ? växer sjukt snabbt och är starka!

16. Hur ser din dröm kille ut ?
Svar: Min dröm kille är brun, brunt hår eller svart och bruna ögon. En vältränad kropp är ett plus men inte ett måste!
hahah! känns som värsta dejtingannons !

17. Hur är din drömkille (personlighetsmässigt)? Fin blogg!
Svar: Han ska vara snäll, generös, charmig, ROLIG, pratglad. lite halft crazy och inte bry sig så mycket om vad andra tänker om han.

18. Vad är det snyggaste du har i din garderob ?
Svar: Måste nog säga att det är min klänning ifrån HM, en svart med spets riktigt snygg!



Om någon har någon mer fråga är det bara att ställa!

9 kommentarer:

  1. Nu har jag dragit dagens blogg! Kika in om du blev en av vinnarna! :) Var gärna med igen!

    SvaraRadera
  2. Sv: Tack så mycket :) Jag har en Nikon D3100, men alla bilder i inlägget var inte tagna med den :)

    SvaraRadera
  3. vill bli vältränad :D kram

    SvaraRadera
  4. Sv: Tack hittade den på vero moda för någon sommar sen :)

    SvaraRadera
  5. Den där Hilda, hon va snygg hon!

    SvaraRadera