7 dec. 2011

trollkonst? bluff? eller?

Mamma har precis spott mig, jag tror inte på det och jag vet inte om det påverkar spådomen påverkas av det eller om det helt enkelt inte fungerar, när mamma gör det fladdrar pendeln höger vänster runt runt , ah ni förstår. Kan vara för att hon tror på det, ska bli kul och se framtiden om det stämmer. Om det gör det så ska mitt första barn bli en flicka, Elin&Malins första barn blir en pojke. Medan Henrik&Johan inte får några.. Spännande !

Hittade svaret på min blivande man, jaa nu behöver jag inte leta längre,, eller ?

Yngre man med brunt hår i skiftning till rött. Ögonen är gröna, blågröna eller hassel. Han har en intensiv blick och är en eldig och passionerad man under ytan. En intensiv personlighet med stark vilja. Han är troligtvis i din ålder eller yngre! Okej?

min blivande ekonomi?

Du vill ha lyxig bostad, kläder, bil och andra materiella ägodelar men gör det verkligen dig lycklig innerst inne? Är det inte så att de fungerar som fyllnad av det tomrummet inombords? Ta en stund och fundera på vad som egentligen är viktigt här i livet, kanske det är dags att omprioritera? 

okej djupt ? tomrum whaaat ?? :OO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar