9 dec. 2011

Christmases when you were mine!

nej nu får det bli skärpning...... as dålig uppdatering, ni förstår har suttit och spelat gitarr och sjungit jätte länge nu.. ni får se resultatet snart!

dagen då!
jaa, hade sovmorgon till tio i tio men eftersom jag har ett gig (skämt) nej men jag och Matilda ska spela, antingen Onsdag eller Måndag så övade vi ett tag. Fick en stor chock när vi kollade på klockan så vi sprang till bussen, men missade den precis så vi kom försent till idrotten där vi åkte skridskor, aas mega kul! var änna rätt grym måste jag säga !! :dd Ramlade bara två gånger :)
Sedan hade vi matte, där vi gick igenom matte provet sedan slutade vi tidigare. Efter det skulle vi ha Religon+historia i typ 3 timmar, segt men det visade sig att han inte var där så vi fick sluta tidigare- gött!

Dum som jag är kollade jag inte på några bussar in till centrum utan gick istället- i hagel. kallt. hade ingen känsel i fajjset! hahha !
När jag kom hem slocknade jag och glömde ringa mamma, såå en lagom irriterad mamma kom hem, när hon väntat på mig i 1 timma.. thihi !




HHAHHA ! Matilda- du förgyller min dag!!!


Bääääbis saknar dig!

Hååååreet- halfway there !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar