28 nov. 2011

Underskattat&Överskattat!

Facebook! Jag är nog bland de som sitter mest vid Facebook men ska bli ändring på det nu! Facebook har blivit som en drog för mig! typ som den nya kylskåpstrenden (att man gick och kolla där om det finns något att äta när man har långtråkigt och så gör man om det ungefär 10000 gånger och alltid samma resultat hela tiden) Jaa så har Facebook blivit för mig, så fort jag har tråkigt går jag dit och kollar om det står något roligt, men nej då! och så gör man om det och ser alltid samma statusnyheterna!




Skolan! helt ärligt skolan är faktiskt underskattad! jo visst är det jobbigt men det är så jävla mycket bättre än att jobba! tänk sig att göra samma skit dag in och dag ut! gå upp 6 och komma hem 4, segt! Går hellre i skolan än att jobbar om jag ska vara ärlig!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar