28 nov. 2011

Mina fina!

sitter här och blir lagom irriterad på min skrivare ! tänkte uppdatera min vägg men lite nya fina bilder men neehe då! då ska skrivaren krångla och bara skriva ut lila bilder... vill inte ha det ;3 fåk it! 
Sitter och camar med syster på skype och kom fram till att vi ska ha myskväll i helgen ! awesome! :)))

Några av dom bilderna som jag hade tänkt att skriva ut! 


Bääästa! Du betyder mycket grabben! 
 Rödluvan&Iprenmannen!
Hahha! denna dagen asså! obeskrivligt kul! 
Awesomeness' miss you!
Underbara tjejer! saknar tiden med er ! älskar er!
Inget är som en syster, älskar dig! 
helll yeeeah! En bild säger mer än tusen ord! så jag låter bilden tala! 
ååååååh Ida! du fattar inte hur avundsjuk jag är på dig, duvet vad jag menar! älskar dig!
 lilla Robin växer upp så snabbt! saknar dig !
 Min gamla klass! har några trevliga minen med er ! the best toooo yoou!
 Älskade simone! saknar dig och grattis i efterskott!
 Beeest team in the world, you know it!
 Hahahah ! guuud vad kul vi har haft det genom åren!
ÅÅÅh fiina vän ! saknar dig grymt mycket tjejen! all lycka till dig ! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar